tisdag 17 februari 2015

Semlor....!!!

Go kväll på er!!

Måste återigen säga, att jag är så glad och tacksam över alla läsare jag har! Tänk att min lilla blogg, läses av så många!
Uppskattar er alla och säger Välkomna hit!!

Måste börja med vädret! Alltså vad är det för väder vi har?
Eller vi har allt...Grått, blåst, kallt, regn och snö! Ja idag har vi haft allt..eller inte riktigt allt! För ingen SOL så långt ögat kan nå!

I morse var det frukost och tidning i lugn och ro! Sedan en lång påtår.Eftersom jag vaknar tidigt, är det mysigt med en lång påtår efter frukosten! Passade även på att äta en liiiten semla! Är det fettisdag så är det!

Sen kom M-L på kaffe, och sedan kom Josefine och Niklas...

 Då blev det semla nummer två, för mej!
 Bakar alltid bullarna själv, sedan blandar jag  innan kråmet, riven mandelmassa och grädde, som jag fyller dom med. Samt en klick grädde .

Josefine stannade kvar en stund, när Niklas åkte till jobbet. Vi tog en sväng på stan och sedan till BlomsterLandet.
Alltid lika mysigt att ses!!

Men nu har jag landat i soffan och skall kika lite på tv.

Så jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Tack för dina fina kommentarer på min blogg som jag uppskattar så mycket. Kram Katarina :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det bara så härligt att blogga .Önskar dej en skön eftermiddag/kväll vännen .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Hej hej så goda semlorna ser ut :) måste erkänna att jag ingen ätit än... inte ens på semle dagen,får bli till helgen,här blir det kvällsjobb.så kikar runt en kortis innan) kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika