onsdag 25 mars 2015

Våffeldagen....och snö...!!!

Go kväll på er!!

Vaknade till en mulen dag. Åt frukost i lugn och ro, passade även på att ta en liten påtår.
När jag sedan tittar ut, ser jag att det Snöar!! Stora stora flingor...och det fortsatte så hela förmiddagen.
Men eftersom det var så blött, blev det inte liggande...och det är väl tur!
Lika mycket som jag tjatade om snö, i vintras...lika mycket vill jag ha Vår...och gärna nu!!

Eftersom vädret var så trist, passade jag på..att även idag...

 Baka....
 Hallongrottor....
 Silviakaka....

När jag precis var klar, hörde T av sig...så vi åkte till IKEA där vi åt middag. Börjar snart bli en vana...fniss

Tja, som ni säkert alla vet...är det ju våffeldagen idag! Så vad har jag gjort då...??

 Jo våfflor så klart! Josefine och Niklas kom på eftermiddagen, så då avnjöt vi dom tillsammans!
Jag tycker att det är så gott ibland! God sylt, grädde och även lite glass!

Ja mina vänner, där var min dag i stora drag!

Nu skall jag sätta mej i soffan...så jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Ja idag har det varit kallt och blåsigt här ! Mums vad gott med nybakat och goa våfflor .Njut kvällen fina du .Kram Rita

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycke gott :) tyvärr blev det inga våfflor idag..kanske blir i morgon :) Ha en fin Torsdag mot helgen..kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Snö nu, nej fy! Det borde vara slut med det nu!
    Däremot bakning kan man göra när som helst och hur mycket som helst!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Japp, snö, och vad hände i går kväll, det kom massor med snö! Och i morse då, den låg kvar. Och på middagen, det var minus 2 grader här och snön låg säkert. Men nu vet jag inte längre. Men strunt samma, jag sitter här och hostar och nyser och har det ganska skönt ändå. Och så har du bakat så där vackert igen!
    Nu när jag tittar ut har dimman kommit också! Gaaaaah. Muntert!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika