söndag 22 mars 2015

Vinter igen....!!

God eftermiddag!!

Då var det vinter igen!! El ja...vi har ingen snö...däremot miniflingor som virvlar runt! Det är +3c...men det BLÅSER!!!!!
Det brukar det ju göra här, men idag är det värre, än det varit på länge! Sedan kylan till det...brrrr

Började söndagen i lugn och ro, gjorde mej sedan i ordning, så åkte M-L och jag till IKEA. Vi tog "mini" frukost där...
Gick sedan och tittade lite, träffade Yohanna så jag pratade lite med henne, innan vi åkte till City Gross. Är ingen affär jag brukar handla i, även om jag är där ibland, så jag hittar inte var varorna finns.
Men vad gör det...tid är ju det enda jag har gott om! I alla fall ibland!!

Kan säga att det var ljuvligt att komma hem, och in i värmen! Nu sitter jag här i soffan och bara har det skönt!
Skall strax fixa en kopp kaffe och njuta av den!

Så mina vänner, jag önskar er alla, en fortsatt mysig söndag!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Idag har reklamerats! Huuuhh......regn och snö och iskall vind. Det är faktiskt inte något trevligt land vi lever i just nu. Go back to bed, today has been cancelled, läste jag nånstans.

    Vilka otroligt fina och söta bröd du bakade, små kaniner! Du får göra en bakblogg också!

    Ja, det är alltså en enda man som gjort den stigen ovanför Hunnebo och då gick vi inte hela, pga vädret igen. Men gissa om vi ska tillbaka, så otroligt fin stig, mellan stenar och träd och sen utsikten och kompassrosen var ju bara så läcker! Tack för det tipset!

    Kramar, iskalla, snåla, vidriga, stormiga, blöta, stickiga och sura.......
    Agneta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika