torsdag 26 mars 2015

VINTER....!!!!

Go kväll!

När jag var uppe i natt, såg jag att det snöade, för att inte tala om när jag gick upp i morse. Sen har det snöat mer eller mindre hela dagen.
Men det är så slaskigt på gator och trottoarer!!När jag var ute på förmiddagen blev jag genomblöt i fötterna...hatar när det är slaskigt!! Just nu är det dimmigt...så antar att det tar rätt bra på snön!

I dag har jag varit hemma hos Liselott på fika...

 Som vanligt massa gott...macka...bullar och....
 Jordgubbspaj...så gott och lika trevligt som vanligt!!

Eftersom hon bar väldigt centralt...såg vi helt plötsligt det här när vi tittade ut...
 Är inte så vanligt med ridande polis i vår stad...kan jag säga.....

Senare på eftermiddagen hämtade jag Josefine och så åkte vi till Torp. Fikade och handlade lite.

Nu blir det soffan och lite tv..innan det är dags för sängen.
Så jag önskar er alla, en fortsatt skön kväll!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej Annika!vilket härligt fika bord :) en fröjd att få smaska av...Angående Ridande poliser så är det mäktigt /ståtligt tycker jag.Önskar dig en fin helg <3 kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Finns det ridande poliser i din stad, eller kommer dom nån annanstans ifrån? I Gbg ser (såg) man dom ju ofta, majestätiskt och så fint med dessa välskötta hästar. Och jag kan inte glömma EU kravallerna i Gbg när folk kastade stenar på hästarna........det är inte OK att kasta på någon men absolut inte på djuren.....
    Snön ligger kvar här och i morse låg dimman ner i marken men nu har det lättat lite, tack och lov!
    Trevlig fredag!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Precis likadant väder hos oss....här har det snöat hela dagen minst 5 cm blötsnö....fy fabian säger jag bara....nu vill vi ha vååår...vi som inte hade någon snö att tala om...men jag önskar dej i alla fall en trevlig helg!!
    Kram bia

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika