fredag 26 juni 2015

Lyxig dag.....!!!

Börjar med att skriva, att jag är så Glad att mina döttrar är hemma igen, efter sin Londonvistelse!

Tänker extra mycket på det nu, när jag såg Nyheterna på 4:an och det rapporteras om 3 terrordåd, ungf samtidigt fast på tre olika platser i världen!
Fruktansvärt det som hände bl a i Tunisien!

Så skriver det igen!! Är så glad att ni är hemma, mina Älskade döttrar!

Vaknade tidigt i morse, av strålande sol..och knappt ngn vind! På med löparkläderna och så ut, underbar tur!
Sen började det så klart blåsa..och vinden har ännu en gång varit så kall!

Efter frukost, dusch o s v gick jag till Lejas, där T väntade. Blev bjuden på fika, vilket jag Tackar för, igen!

Direkt därifrån till Blomsterkroken, och där träffade jag  Agneta (med bloggen Snäckskalsdalen). Jag var lite hungrig så jag bestämde mej för att äta middag..och kan ni tänka er..jag hade lyxen att även bli bjuden på den...!
Så jag Tackar igen!!!


Vi satt ute och njöt av vädret...vi sågs vid 12.00 och vi skildes åt strax innan 16.00, så då ännu en gång..förstår ni hur mycket vi har att prata om!!

Jag gick sedan därifrån, och ställde mej på Göteborgsvägen och där blev jag upphämtad av Niklas, så åkte vi till Snäckan. Josefine kom också givetvis dit. Vi hade en så mysig fika..och Josefine pratade lite om London och visade så fina bilder!

Så sammanfattningen av denna dagen blir en Lyxig dag!! och jag har verkligen njutit!!

Men nu mina vänner, skall jag bara slappa, så jag önskar er alla en fortsatt härlig fredagskväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



2 kommentarer:

  1. En helt underbar dag! :) Fruktansvärt det som händer ute i världen... Och du har de allra vackraste av döttrar, kan tro att du var glad att de är hemma igen!

    Semesterkram
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Jaaa, och dom timmarna, hur fort gick då dom, det var så skönt att sitta där ute och äta och när alla lunchgäster gått var det så lugnt och skönt!
    Gissar att ni hade en jättefin eftermiddag ute på Snäckan! Och kul att få se bilder från resan!
    Ha en riktigt fin helg nu!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika