lördag 15 augusti 2015

Grattis lilla mamma...och mail vad det gäller blogginlägg....!!!

Börjar med att niga och säga ett Stort Grattis, till min lilla mamma som fyller år i dag!!!


Alltså vilket väder det var i går! Strålande sol och bara så underbart!

Började dagen med en löptur, och tänkte när jag sprungit en bit, att hur skall jag orka? Men gäller att tänka om, och då gick det genast mycket bättre!!

Sen efter frukost och dusch, åkte jag in till stan och tog en kopp kaffe!

Är ju så, att jag är iväg det mesta av dagen, eftersom jag bor hos "nattmänniskor"...fniss
Jag trivs verkligen jättebra och det fungerar hur bra som helst att bo här, och jag hoppas att dom tycker detsamma! För hur det än är, så "klampar" man ju in i andras liv...även om det är min dotter med sambo, så har man ju sina rutiner och vardag.
Men som sagt, jag är så Tacksam att få bo här!!!!

Efter kaffet på stan, hämtade jag upp Yohanna och så åkte vi till Snäckan....

 Satt i solen och hade det mysigt!

 Gick sedan och satte oss på bryggan....

 Där vi doppade fötterna...eller rättare sagt, jag plaskade!!

 När vi satt där kom "Sunningen", som är en av skärgårdsbåtarna! Är fantastiskt att vi har dom kvar! Går från centrum och sedan till olika bryggor. Vill man ut och bada..kan man ta båten...eller vill man ta ett glas vin på Snäckan..kan man ta båten..osv...

När jag var hemma igen, åt jag middag, innan T hämtade upp mej och så blev det Snäckan igen!
Var sedan med honom hemma och tittade på några avsnitt av " Game of  Thrones ". Jag gillar verkligen den serien!

Då var det där med mailet.....!

Tänk, inte trodde jag att VD för Serneke skulle maila mej. Men han förekom och mailade mej först!
Man ser hur bloggandet når ut, och när jag skrev namnet på företaget, så förstod jag att det skulle nog nå ut till någon. Även om det inte hade varit vd:n så kanske det hade varit någon annan!

Hur som helst, så skall jag skriva ihop ett svar nu i helgen! Finns ju en del att ta upp...bl a informationen till hyresgästerna !!!

Nu önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig lördag!! Själv skall jag se till att kliva upp ur sängen och ta tag i min dag...Josefine och jag skall bl a åka och fira lilla mamma lite!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Grattis till din mamma ;))
    Här slappar vi i solen...
    ha en fin dag nu ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Säger återigen Grattis till mor din :) nu har vi fått värme som räcker och blir över hi hi Ja jag klagar inte!!! bara konstaterar :) blir lite tid vid datorn..men det kommer sämre dagar vädermässigt sedan,så det blir annat då.Ha det så bra vännen <3Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Gratulerar din lilla mamma! Så ung och fräsch hon ser ut! Du har fått dom generna.
    Så bra att det går bra att bo hos din dotter och svärson, dom är ju för rara båda dina barn.
    Och du fick mail först, det var stort! Tänk ändå, sånt gillar jag, lyhördhet! Great!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika