fredag 21 augusti 2015

Sommar....!!!

Go kväll!

Måste säga det igen!! Alltså vilket väder vi har och har haft!! Solen skiner från en klarblå himmel...det har varit varmt och även om det har blåst.. har det varit underbart!!

Jag njuter verkligen för jag älskar detta väder!!

Vad har jag då hittat på i dag?

Vaknade tidigt..men gick inte upp, utan låg kvar en liten stund.
Kikade lite på mobilen..jag hade fått ett sms av Josefine, att det fanns middag till mej i kylen om jag ville ha! Tror ni att jag blev glad...Ja såklart. Härligt att slippa laga, och bara värma!
Så Tack Älskad Josefine för så god gryta!!!

Gick sedan upp, fixade lite frukost och efter den blev det dusch.
Åkte sedan till IKEA och åt lite brunch...därifrån till Torp, där M-L satt på Briggen och väntade.

Tillbaka "hem" slappade lite på baksidan av huset och läste en bok.

Senar på eftermiddagen åkte Josefine, Niklas och jag till Snäckan.

Nu har jag precis ätit en macka, och mina "hyresvärdar"..fniss..har åkt till jobbet!

Men nu mina vänner skall jag titta lite på tv..så jag önska er alla, en fortsatt ljuvlig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ja visst är det härligt att sommaren hälsade på oss igen ;))...varmt och soligt,men lite kyligt på kvällarna....har nyss kört ett yoga pass ute i det gröna...och då flög ett flygplan över mej (Midlanda flygplats ligger i närheten av oss här) då tänkte jag: att på onsdag sitter vi i ett sånt plan och åker till värmen ;))....roligt att ha något kul att se framemot....ha en toppen helg nu....
    Kram bia

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika