fredag 1 januari 2016

2016...och God fortsättning!!

Go kväll på er!!
Hoppas att gårdagen var bra, och att ni hade en trevlig kväll/natt!

Då skall man alltså lära sig skriva 2016. Undra hur många gånger jag kommer att skriva 2015.

Ett nytt år står för dörren, och nu hoppas vi att detta kommer att bli ett fint och fantastiskt år!

I går förmiddag hämtade jag Yohanna och så åkte vi till Torp. Fikade på EH och som jag skrivit tidigare, är det alltid en härlig känsla..det där mor-dotter myset!!

I går kväll var jag hemma hos Liselott...

 Åt och drack lite gott! Sedan såg vi på tv..och firade in det nya året!
Radion och tv:n gick för högtryck, hon har hund...och han är så rädd för smällare. Men i går sov han som en stock!

När jag sedan kom hem var jag ganska pigg...somnade men vaknade efter två timmar...klarvaken!!
Lyckades väl somna om framåt morgonen.

I dag har det varit så grått och trist. Jag har inte varit ute, passade i stället på att..

 Ta bort julen!
Så nu är tomtar, lilla granen, gardiner, stjärnor och ljusstakar nerpackade.
Ljuvligt, att få bort det...damma och tvätta golven!! Men har en sak kvar.och det är stora granen i vardagsrummet! Den får stå ett par dagar till!

Tänkte visa er..om det är någon som gett ett nyårslöfte om att äta lite bättre...eller att man inte vet vad man skall äta...
Då kan du kika här vad du kanske skall undvika!


Men nu mina vänner, skall jag bara ta det lugnt..titta lite på tv och bara slappa!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej !!
    Jag plockar bort julen lite grand varje dag,men nu är det snart bara stakar och slingor kvar... och lite enris/tallris...och tänk att vi går mot ljusare tider nu...härligt !!
    Hoppas nyårsafton var bra, nu ser vi framemot ett bra år (förhoppningsvis)
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. En fin fortsättning på det nya året
    Hanna

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika