lördag 9 januari 2016

Snö och snö....!!

Go kväll på er!

Ja som rubriken säger, så har jag nu snö..och inte bara lite, utan lite mer! Snöade både i går och i dag. Har även blåst idag..så det har riktigt yrt runt fönstren. Så skönt att vara inne!!

I går var jag hemma hos M-L, hon fyllde år för ett par dagar sedan, så det var lite försenat födelsedags fika!
Efter det hämtade T mig, så var vi bl a på Torp, och sedan åkte jag med honom hem.

I morse gjorde jag en björnbärspaj och så kom Liselott hit på fika....


När hon hade gått hem, satte jag igång att baka...

 Minisemlor.....
 och kanelbullar.....

Passade även på att städa. Varför bara göra en sak..när man kan göra flera...fniss

När jag precis var klar med allt...kom Lisa hit på fika.

Men nu mina vänner skall jag slappa framför tv:n, och jag hoppas att ni får en mysig kväll...och att ni inte har alltför kallt och snöigt!!

Tänk...det här undrar jag också....
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Bagaren har varit framme igen ser jag! Du är så flitig. Och städa samtidigt, smart. Här har vi inte lika mycket snö som du har och den vi har töar nu bort på ett typiskt västkustskt sätt. Attans, det var ju så fint igår.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh vad gott !!...dom bullarna skulle man haft när vi nyss fikade ;))...hade bara pepparkakor att ta till, hihi...
    Ha en fin kväll nu !
    Kram kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika