fredag 12 februari 2016

Grattis... och en vacker tulpanbukett...!!!

God eftermiddag!

Börjar med att Gratulera älskade Yohanna till den nya tjänsten! Jag är så stolt och glad för din skull!!

Tänk i dag har jag sett solen, och det har varit några minusgrader. Riktigt ljuvligt väder! Men nu när jag tittar ut, skiner solen fortfarande men himlen är så mörk..vill inte ha snö!!

I går fikade jag med M-L, sedan på eftermiddagen träffade jag Josefine och kvällen tillbringade jag hos T.
Han är fortfarande inte bra från sin influensa, och jag kan säga..att jag är tät i näsan och lite hes. Varför ger det sig inte?? Har varit förkyld i mer eller mindre 3 veckor nu..

 Vi såg en så bra norsk film i går..som heter "Bölgen"....( eller som här "Vågen" på svenska)
 Det var en lång film, men så bra! Handlar om en tsunami...

I dag på förmiddagen var Yohanna här. Fick så vackra tulpaner...

Det  är ju så vackert när dom är många...fick dom i för tidig "Alla hjärtans dags" present!!

 Så Tackar igen!!!

När Yohanna åkte hem, gick jag till Yerba där M-L väntade.

Men nu mina vänner, så önskar jag er alla, en fortsatt mysig fredag!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ååååå, Yohanna har fått en ny tjänst, gratulerar till den unga damen! Dom är så duktiga dina tjejer!
    Vilka fina tulpaner!
    Trevlig kväll önskar jag dig, det blir tv här, inte en tanke på nåt annat, jag ska ta mig från skrivbordet ända till tv soffan, det frestar på, vill jag lova!
    Storkramen

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika