fredag 18 mars 2016

Att njuta av livet och goda vänner...!!

Hej på er!!

Tänk att solen visat sig i dag, fast vinden är kall! För i går hade vi nämligen mulet och dimmigt..men onsdagen levererade verkligen vårväder!!

Onsdagen började med att Lisa kom hit på frukost. När vi frukosterat färdig åkte jag till Ann-Louise.
Eftersom vädret var som det var, satt vi ute i flera timmar..

 Dom håller på att bygga altan runt hela huset..kommer att bli så bra och utsikten är magisk...

 Blev bjuden på våfflor..

 Så gott!
Vet ni vad jag uppskattar så otroligt mycket, men jag säger inte att det behövs!
Men jag blir så fantastiskt glad, att det jag blir bjuden på är mjölkfritt, eftersom jag är laktosintolerant.
Så uppskattar jag det extra mycket när dom jag är hos, har tänkt på det!
Jag har ju tabletter som jag kan ta, men mår inte riktigt bra av dom heller!

Så Tack för dessa ljuvliga timmar och god fika!!

Eftermiddagen träffade jag så Lisa igen, och kvällen tillbringade jag hos T.

I går förmiddag var jag på fika hos Liselott, och på eftermiddagen hos Lisa. Kvällen tillbringade jag hos T igen.

Fick hem min klänning i går. Den som jag tänkte ha på bröllopet. Färgmässigt och även längden var bra, men lite stor i midjan. Så tyvärr skickar jag nog tillbaka den!

I dag har jag så frukosterat hos Lisa, och när jag sedan kom hem igen var lilla mamma här. Vi har varit en sväng på stan och bl a fikat. Sen skulle hon till frissan.

Har sagt det innan och säger det igen!
Jag är så tacksam och ödmjuk inför livet, är så otroligt glad att jag har min underbara familj, samt mina fantastiska vänner!!
Samt att få vara frisk!T
T sa någonting så bra i går, (när jag just sa detta om livet och att få vara frisk) " Ja, du är i alla fall, nästan frisk". Då kände jag att det är så skönt att omgivningen förhoppningsvis ser mig så..att jag är frisk och inte sjuk! För det anser jag mig inte vara!
Sen att jag har ledvärk och ont i min kropp! Ja vadå..det finns dom som har det mycket sämre och svårare än mig!!

Så ännu en gång! Jag är så tacksam över livet och att få njuta av det!!

Nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig fredag!!

 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika