söndag 3 april 2016

Att älska sina döttrar villkorslöst...!!

God kväll på er!
Hoppas att helgen varit bra och att ni fått njuta av den!

Det där med villkorslös kärlek har jag funderat lite på! Vad är det och vad betyder det egentligen?
För mig är det, när den/dom man älskar betyder allt och att jag inte kan älska någon högre! Så summan av det, är dessa två...


 I går var en sådan där mys dag! Yohanna hämtade mig på förmiddagen och så åkte vi till Överby.  Fikade och gick och strosade i lugn och ro! Det är bl a sådana här tillfällen, som jag älskar! Kunna sitta och prata länge, umgås och bara ha det bra!
Så Tack Yohanna för en mysig dag!

På hemvägen stannade vi till på BlomsterLandet, så jag köpte minipenséer....

 Jag gillar ju inte att plantera i krukor eller att plantera om växter..däremot rensa ogräs i rabatter gillar jag!
Varför jag inte gillar att plantera i krukor?? Jo jag gillar inte all jord som blir runtomkring..är skillnad om jag kunde stått ute och planterat! Sen är jag väl inte så förtjust i jord...om sanningen skall fram!

Kvällen i går tillbringade jag hemma hos T.

I morse slappade jag bara..visst är det skönt att göra det vissa mornar??!!
Sen har M-L varit här på em och fikat.

Men nu mina vänner skall jag fortsätta slappa och ikv blir det konståkning på tv.
Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Tjabba vi ses snart och du har världens finaste döttrar!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart att ha sådan kontakt med sina barn o deras respektive ��det är tur det är ömsesidigt �� Ha en fin dag i solen
    Kram wivi

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika