fredag 8 april 2016

Grattis Älskade Josefine på födelsedagen..!!!!







Tänk att det gått 29 år sedan denna Älskade dotter föddes!

Just denna dag, höll jag på att baka, och jag hade precis satt in en mjuk pepparkaka i ugnen. Så vid 12.30 började jag känna av lite värkar.

Så vi åkte till BB runt 13.30, och klockan 15.41 såg en liten tös 3.530 gr och 51 cm världens ljus, och jag var världens lyckligaste för jag hade ju fått en flicka!
Sen kom du tre veckor för tidigt, men vad spelade det för roll, viktigaste var ju att du var här!

Åren har gått så fort....


 och denna lilla tös, var alltid glad och positiv....


Och sedan har du har vuxit upp till världens vackraste kvinna!


 Du har så fantastiskt många fina egenskaper...du är smart,intelligent, ödmjuk, empatisk, social, snäll, rolig, tänker alltid på alla andra och sätter dig själv i sista rummet..ja du Josefine listan kan göras hur lång som helst...

Du skall veta min tös, att jag är så oerhört stolt och glad, att just jag har fått förmånen att vara din mamma!!

Jag önskar dig nu en underbar födelsedag... och sist men inte minst...

Jag Älskar dig Josefine!!


Puss och Kram/Mamma

3 kommentarer:

  1. GRATTIS TILL FIN DOTTER! JAA SÅ GLAD MAN ÄR FÖR SINA FINA BARN ÄNDÅ! KRAAM GUNILLA♥

    SvaraRadera
  2. Jaaaa, och det förstår jag till fullo! Och det gäller för båda dina döttrar och jag vet hur stolt du är över dom, fast du skryter aldrig, man får lirka ur dig hur duktiga dom är, däremot talar du om hur mycket dom betyder för dig och hur tacksam du är att dom finns! Mamman till dom där två och då främst dagens födelsedagsbarn är ganska fantastisk hon också! Det råkar jag veta!
    En jättefin helg till hela familjen! Kramar och tack för igår, vilken eftermiddag, den var så avslappnad och skön och jag är glad idag, riktigt som vanligt! Tack för det PPP (P för de tre yrken du borde ha, som vi kom på igår!

    SvaraRadera
  3. Tack för det fina inlägget! :) älskar dig <3

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika