torsdag 12 maj 2016

Ljuvliga väder...sommar..och Lördag - Torsdag...!!

God morgon på er!

Ännu en underbart solig dag. Vi har ju haft rena sommarvädret den sista tiden! Varmt och soligt, och tänk så grönt allting är!
Björkarna är fullt utslagna och för att inte tala om allting som blommar!

Jag startade dagen i dag med en löptur och nu har jag precis avnjutit frukosten!
Vad skall jag då hitta på i dag? Blir nog en stund på balkongen, en fika på stan och i kväll skall jag hem till T.

Men har ju gått några dagar sedan sist..och det blir så när vädret är som det är..då är datorn det sista jag tänker på!

I lördags njöt jag på balkongen det mesta av dagen. Fast hade ett litet avbrott, och då fikade jag på stan med Lisa.


Sen var det nog en minnesvärd dag/kväll för Josefine, för dom hade möhippa för henne!!

Söndagen började jag med en löptur. Sen var M-L och jag på Snäckan. Det var ju ett helt otroligt väder och kvällarna har ju varit helt fantastiska!

Kvällen var sedan Josefine, Niklas och jag på Snäckan och efter det gick jag hem till T.

På måndagen tvättade jag, fikade på Lejas med Jane..och efter det åkte jag till Snäckan där Agneta mötte upp.
Återigen..eller vet inte om jag behöver skriva det längre...så satt vi i flera timmar! Vips..så var klockan 17.00!! Alltså hur är det möjligt!!??
Kvällen var jag hos T.

Tisdagen, sprang jag, sedan fikade M-L och jag på Lejas. Undra om inte det var den varmaste dagen hittills?!

Sedan vid lunchtid så hämtade Josefine mig och så åkte vi till Göteborg. Vi hade en sådan där helt otroligt mysig dag..som bara mor-dotter kan ha!
Gick knappt i affärer utan bara njöt...fikade gjorde vi på Cappuccino och där satt vi i skuggan!

Innan vi sedan åkte hem, gick vi en sakta promenad genom Trädgårdsföreningen..var en sådan där dag/kväll som man inte ville åka hem!!

I går var en blåsig men solig dag.
Efter frukosten åkte jag hem till Ann-Louise. Säger det igen!!  Vilken otrolig värdinna hon är..jag blir så uppassad..så det är helt otroligt. Även hennes bror var där..så när jag kom..startade vi med fika...

Nötpaj med grädde..mmmmm

Ja sedan kan ni tänka er resten..vi pratade och pratade och jaha..då var klockan 16.00. Kunde iof sig stannat där i flera timmar till..men då sa jag att nu har jag varit här heeela dagen..så nu är det dags att åka hem. Vilket hon absolut inte tyckte..fniss...
jag fick givetvis även lunch där. Har ju sedan pratat om deras trädgård, vilken lång ifrån är klar. Men en del är färdigt och se det passar mig perfekt!! Eller som Agneta så...antar att det är grus och sten..eftersom du hatar jord! Precis...det är grus och sten...







Kvällen i går var jag hemma hos Lisa..vi satt och njöt på balkongen..av lite gott att äta och dricka..

Men nu mina vänner, är det dags att fixa till sig...så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika