onsdag 20 juli 2016

Boktips..."Pensionatet vid världens ände"...!!

Go kväll!!

Vaknade upp till en mulen och grå dag! Men det var ändå ganska varmt!

Efter frukost och lite fix, åkte jag hem till Karin och fikade. Vi satt ute, men kan säga att det var inte så skönt.
På hemvägen stannade jag till på Torp och handlade lite..och när jag kom ut därifrån var luften lite annorlunda.

Hem packade upp mina varor och så gick jag hem till Liselott och fikade. Under tiden som jag var där, sprack himlen upp och solen kom fram!

Sedan har det varit sol..och varmt..ungf +26c i skuggan!! Älskar det!!

När jag var på Torp så passade jag på att köpa en pocketbok..och vill ni ha en riktigt feel good bok, så kan jag rekommendera....

 Denna bok är en fristående uppföljare till "Under vintergatans alla stjärnor"..som jag också tyckte var en så mysig bok!!

Men nu mina vänner så önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ja. Så var det här också! Igår. Riktiga dimmoln och lite vasst i luften. Och sen så bara hände det, fort ut i båten och så låg vi där hela resten av dagen. Och så råkade vi fiska lite samtidigt och det nappade som sjutton. Massor av makrill i år! Och vovven får ju sin file varje dag hela året om det räcker så jag känner att vi inte rovfiskar!
    Och idag, kanonväder! Varför jag är inne just nu beror på att jag ville ha en kopp te och då slog jag mig ner vid datorn. Så kan det gå!
    Tack för rekommendation av bok! Sparar alltid sådana bilder och lägger i en mapp och när jag beställer från bokus så väljer jag ur mappen!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika