söndag 14 augusti 2016

Kortison i nacken igen...och...Rekreation hos lilla mamma......!!

Go kväll!!

Äntligen sol!!! Den har visat sig nästan hela dagen, och detta behövde vi efter ett par dagars höst..och regn, regn i fredags!!

I fredags morse när jag gick upp hade jag +4c och strålande sol. Vilket sen förbyttes i regn..och ösregn!!

Började morgonen med en löptur och sedan var det dags att återigen åka till vårdcentralen och få två kortison sprutor i nacken.
Gör det ont?? Tja det känns ju!!

Åkte sedan direkt och hämtade Josefine lämnade av henne på vårdcent där hon skulle träffa läkaren igen och få sitt sjukintyg.
Efter att ha lämnat henne åkte jag och hämtade Yohanna, sedan tillbaka till vårdcent igen och hämtade Josefine.
Så styrde vi kosan hem till lilla mamma!

Då regnade det...och sedan fortsatte det hela dagen!

Vi började med att fika...

 Kaffe och kolapaj...säger bara det!! Sååå gott!!

Sen åkte döttrarna och jag till Smögen, där vi gick i ösregn men så skönt att bara vara och gå runt lite..även om vi blev genomblöta!!

Tillbaka till mamma, och där var det dags för middag...



 Min lilla mamma är så duktig både på att laga mat och baka!! Så det är en fröjd att få sätta sig till dukat bord!

Vi tillbringade hela dagen hos henne och det var så skönt att bara få "vara"!

På kvällen var jag hemma en snabbis hos T.

I går var en riktig slappardag! Jag bara grejade här hemma..och på eftermiddagen kom Liselott hit på fika. Annars tittade jag på golf på tv!

I morse var det åter en solig dag..och temperaturen var +17,5c lite skillnad mot i fredags!

Tog en löptur och lite längre i dag. kändes riktigt bra!!

Hämtade sedan Yohanna så var vi på Snäckan...sen har jag suttit lite på balkongen och på em var jag hemma på fika hos Liselott.

Nu är det återigen dags för golf..!

Hur är då statusen för mina döttrar???

Yohanna har ont i ryggen och Josefine ont i rygg och nacke! Så ledsamt..jag hoppas att dom snart blir bättre!!

Nu mina vänner önskar jag er alla, en fortsatt härlig söndagskväll..och till er som börjar jobba i morgon efter semestern! Önskar jag en fin måndag!! Ja även till er alla andra också förstås!!!


 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


1 kommentar:

  1. Åh så tråkigt för dina flickor att dom inte är bra! Usch börjar eländet så...
    Vilket väder vi fått igen,hoppas det består lite till även om jag är en 'höst'..Kramar Gunilla...Lilla mamma är gott att ha ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika