lördag 24 september 2016

Födelsedag bl a......

Jag kan inte förstå var åren tagit vägen..men hur det nu än gått till...så fyllde jag 60 år i onsdags...!!!

"Dagen" började 00.00 med att det knackade på min dörr, och utanför stod...



 och bakom dörren stod Josefine!!!

Så mysigt att bli väckt med blommor, ballonger och presenter!! Även med champagne och muffins!!
Vad var det då i mitt stora kort från döttrarna?? Jo...


Vi skall åka till Sthlm!! Sååå mysigt!!

Efter att ha sovit några timmar gick jag upp och dukade, fixade tårtor och mat..för vid 16.00 och framåt hade jag öppet hus..eller de som kom var bjudna!

 Bjöd på buffé....

 En av tårtorna..övriga var prinsesstårtor....
Fick så många presenter....



 och massor av blommor....
 Älskar buketten från Yohanna, Josefine och Niklas!!!!
 Så fina fjärilar som Ann-Louise gjort!!!!

Hade en fantastisk födelsedag, som familjen och mina vänner gjorde oförglömlig!!
Så niger och säger Tack till alla!!!

Hej på er förresten!!

Vad har jag då mer hunnit med..??
Jo sprungit och...

 Lilla mamma har varit här, jag har varit hos Ann-Louise, lilla mamma och jag har varit hos faster, Josefine och jag har varit på Torp, Lisa har varit här.

Då är vi framme vid gårdagen!!
Då hade Josefine och jag en heldag i Göteborg!!! Sååå mysigt..älskar dessa turer till Gbg!!!

 Här började vi! Sedan gick vi lite på stan och avslutade med ....
 inne i 5:an.
Tack för en ljuvlig dag, älskade Josefine!!!

I morse sprang jag. Sedan kom Lisa hit på frukost..efter den gick vi på stan och så fikade vi på Yerba.
Hem hämtade bilen och så åkte vi till Ikea.

Men nu mina vänner skall jag bara vara resen av kvällen!! Så jag önskar er alla en fortsatt ljuvlig lördag!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika