onsdag 14 september 2016

Kusten....och Sommarvärme...!!!!

Ja mina vänner då har det nästan gått en vecka, sedan jag var här sist!
Vädret har varit och är fantastiskt!! Vissa dagar strålande sol..och även om det inte har varit eller är sol..så är det så varmt!!

I går kväll, var nog rekordet..kändes som om jag var långt söderut!

Så vad har jag då gjort, denna vecka??

Jo i torsdags morse sprang jag, sedan åkte jag till Överby och träffade Susanne. Som vanligt jättetrevligt och många skratt!
Sedan hämtade jag Yohanna på jobbet och efter det, hämtade Lisa mig så var vi på Snäckan!
Blev bjuden på fika..och det är så lyxigt!!

Fredag morgon åkte jag och hälsade på min faster, och sedan åkte jag vidare till kusten och lilla mamma.

Vad har jag då gjort där?
Jo, sprungit, dammsugit bilarna, putsat fönster, rensat rabatter, tömt garaget, fixa upp en del saker på vinden...osv...

Har jag då bara "jobbat"? Nej inte alls!!
Vi har även ätit och druckit gott..och inte minst!! Fikat...!!

På fred var vi på HamnBageriet.
Lördagen åkte vi till...

 Smögen...som ni ser är det en helt vanlig lördag i september....
 ganska tomt...men sedan kom det faktiskt lite folk..även en del av sjöbodarna var öppna.

 Fika gjorde vi på Skäret....
 Jag hade en härlig utsikt....

Söndagen körde vi en repris, från lördagen!

I måndags var vi på roadtripp till Grebbestad...bl a..
 Fikade på " Sjögrens i backen"...så mysigt och fantastisk personal!!

 Även Lysekil har fått sig ett besök....

Så var det gårdagen!
Då packade jag min lilla bil och så åkte jag hem! Eller rättare sagt..jag stannade först till hos Ann-Louise..satt och njöt i sol och skugga..och så klart av trevligt sällskap!!
Sen vidare till Josefine och så blev det Snäckan.

Hem packade upp allting..och efter det hem till Lisa.

Då var det onsdag och dagen i dag....

Åkte tidigt till Vänersborg och lämnade min bil. Har en missfärgning ovanför passagerardörren. Fick en lånebil..men innan jag åkte hem..gick jag till...


Nu har jag varit hemma en stund..och bilen skulle vara klar i em...ev följer Josefine med när jag skall hämta den!

Kvällen går åt till att tvätta.

Så mina vänner, nu önskar jag er alla, en fortsatt ljuvlig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika