torsdag 1 september 2016

" Min månad " .....!!!

Hej på er!

Ja då är det bara att konstatera, dels att hösten är här och att i dag börjar "min månad"!

Dagar, blir till veckor som blir till år, och helt plötsligt är det återigen dags för jämna år..men det dröjer några veckor till!!
Alltså, ännu en gång hur fort går åren?? Ja ja.. det är bara att hänga med!!

I måndags tvättade jag, sedan var jag hos Liselott på förmiddagsfika. På eftermiddagen var jag hos Josefine på äppelpaj!

Tisdagen, sprang jag på morgonen, och sedan var det som det brukar, en heldag hos Ann-Louise! Behöver väl inte skriva, att jag blev uppassad!!!
Fika, middag och fika!
På kvällen var Lisa här.

I går fikade jag på Lejas med Marianne...





När jag sedan kom hem städade jag klädkammaren och rensade återigen i förrådet!

Ja då var redan augusti slut, och tänk så mycket som hänt även under den här månaden

 Jag har bytt bil, döttrarna och jag har varit hos lilla mamma och i Göteborg, mamma har fyllt år, Yohanna och jag har varit hos Ann-Louise och varit på roadtripp till Lidköping och Läckö! Jag har fått nya snygga stövlar av Yohanna..ja det var ett axplock av augusti!

Så nu börjar höstmånaden September....

 I morse sprang jag, när jag kom hem gjorde jag äppelpaj och så har Lisbeth varit här på fika.
Om en stund skall jag åka och hämta Josefine så skall hon följa med mig och titta på tv. Men det scenariot behöver ett eget inlägg!

Ja mina vänner, då önskar jag er alla, en fortsatt ljuvlig dag!

Här är hur Jungfrun är...och jag kan säga, att mycket av det som står där..stämmer så bra in på mig!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika