onsdag 16 november 2016

Novemberväder....!!!

God förmiddag på er!

Nu märker jag verkligen att det är november! Tänker då på vädret! Det har regnat och regnat och i dag är det dimma! Ser ut som mjölk utanför fönstret!
Men kan ni tänka er..i går var här +10c. Otroliga temperatur skillnader, från förra veckan!

I måndags morse gick jag upp tidigt! Var ju tvättdag! Sedan när det var klart gjorde jag en del ärenden, och efter det åkte jag till Ann-Louise, där jag som vanligt hade en heldag!

På kvällen var jag hemma hos Lisa.

I går förmiddag var jag hemma hos Liselott, och på eftermiddagen hade Josefine och jag en myseftermiddag på Torp. Vi var bl a på Espresso House.
Säger det igen..deras saffransbulle och julkaffe är så gott!!

Tänk då är det redan onsdag!
Vaknade tidigt..och hade en sådan där mysmorgon, ni vet!
Bara ta det lugnt...äta frukost länge..och sedan bara slappa!

Vad har jag då för planer i dag?
Jo vid lunch skall jag träffa Lisbeth..alltid lika trevligt!
När jag sedan kommer hem..tror jag att jag skall baka mandelmusslor och även vörtbröd! Gjorde ju vörtbröd härom dagen..men det blev så misslyckat, så nu gör jag om det igen!

Men nu mina vänner önskar jag er alla en fortsatt mysig dag...avslutar med en av mina favoritlåtar...!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika