söndag 6 november 2016

Snö även på kusten....demo på City Gross...och Zelected by Houze!!!

God middag på er!!

Ja då är nog hela Sverige täckt mer eller mindre med snö! Så även här!!
Jag hoppas att ni har det bra, och att ni håller er inne i värmen..om det inte är så att ni har ett av våra serviceyrken där ni måste ut. Om det är så..hoppas jag att ni tar det lugnt på vägarna!!!

I torsdags hade jag en heldag hos Ann-Louise, vi gick en bit på Maltes stig och sedan fikade vi..och kan ni tänka er..pratade!! Ha ha..var ju två veckor sedan vi sågs, så nu hade vi massor att prata om!

På hemvägen hämtade jag Josefine och körde henne till jobbet.

Fredagen var det så dags för demo på City Gross! Denna gången var det kvarg/yoghurt med olika smaker som jag bjöd på.
Gick jättebra och det var många som smakade!

Var första gången jag var där och "demade"! Så trevlig personal och min kontaktperson Sanna var helt fantastisk! Vilket mottagande!!

När jag slutade åkte jag hem till Josefine och Niklas där det var inredningsparty med "Zelected by Houze"! Sååå otroligt mycket fint!!
Köpte jag då någonting? Ja..äntligen beställde jag en Buddha!!!
Tackar för en mysig kväll!!!

I går morse åkte jag så hem till lilla mamma.
Vi åkte direkt till Solliden, så mamma köpte granris och ett så fint hjärta att lägga på graven! Jag köpte rosor från döttrarna och mig!

Sedan åkte vi i ösregn och storm till kyrkogården..där vi gjorde så fint!! Lade granris, rosorna och jag satte fast hjärtat i riset..sedan tände vi lyktan!
Blev så  fint..och jag hoppas att lilla pappa är nöjd!!

Mor hade frågat vad jag önskade mig till middag...

 Jag älskar hennes stora köttbullar med sviskon i...mmmmm
 Favorit desserten...kompott av blandad frukt och grädde....!!!

Eftersom vädret var som det var...slappade vi bara.

I går kväll..började då att snöa lite och blåste som...tusan!

Så när jag vaknade tidigt i morse...såg Hunnebostrand ut så här....




 Fönstret täckt av iskristaller.....

Efter frukosten gick jag ut och skottade...skrapade även rutorna på min bil...annars är hela bilen täckt av ett lager med pansar is!!
Skönt att ha sommardäck på bilen...hmmm....
Hoppas att vägarna är bra när jag åker hem i morgon!!

Men nu mina vänner..önskar jag er alla, en fortsatt mysig söndag!!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika