fredag 6 januari 2017

Lite snö och Trettondedags helg...!!

Go kväll på er!

Så fick jag då äntligen lite snö! Har varit ett par kalla dagar, och i går hade jag runt -15c. Idag är det då lite varmare, bara några minus och det blåser givetvis!!

I onsdags var jag då hemma hos Yohanna, för hon fyllde ju år!
Jag var där på eftermiddagen och då var det bara hon och jag. Så mysigt! Vi pratade massor och hade en så där mysig mor-dotter stund!

Presenten fick hon senare, eftersom Josefine och jag hade lagt ihop så hade Josefine med sig presenten...som var ett armbandsur!

På kvällen var Lisa här på fika.

I går var det så Trettondedagsafton.

Yohanna hämtade mig på fm så åkte vi till Torp. Vi började med att fika..och sedan tittade vi runt lite i butikerna. Jag fick ju ett presentkort på Vero Moda av Josefine i julklapp, så i går hittade jag lite kläder där! Kul med lite nytt!!

I går kväll kom så Lisa på pizza och lite vin.

På förmiddagen i dag har Liselott varit här på fika.
När hon gick hem..tog jag bort den stora granen som jag hade i vardagsrummet! Blev lite tomt..men helt plötsligt ser ju rummet mycket större ut!!

Kan ni sedan förstå...hur en plastgran kan barra så!! Ha ha...hade gröna plastbarr i hela vardagsrummet!

Kikade lite på skidor och åt middag..efter det hämtade Lisa mig, så var vi en sväng på Torp.

Fick ju ytterligare ett presentkort i julklapp av Yohanna och Josefine, men denna gången på IKEA. Så i morgon bär det av dit..för jag skall köpa en byrå.
Har så fruktansvärt dåligt med garderober så jag måste ha lite mera utrymme!

Så nu mina vänner, skall jag strax gå och plocka ur allting som jag har i den lilla köpmansdisk som står i mitt sovrum.
Var skall jag då göra av den?? Jo jag skall plocka isär den och köra den till tippen tillsammans med en del annat nu i veckan!

Så nu önskar jag er alla, en fortsatt mysig Trettondedag!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika