torsdag 12 januari 2017

Sviter efter blodlämning...Bjuden på lunch/fika..och Så vacker låt!!!!

God eftermiddag på er!!

Kan ni tänka er..just nu skiner solen, och det blåser! Men efter gårdagens storm, snöblandat regn och ösregn..är jag så glad att solen skiner!!

Vad hände då efter att jag lämnat blod?

Jo mådde ju jättebra som jag brukar! Men vaknade vid 01.20 och gick ut i badrummet..där började kallsvetten rinna..kände hur blek jag blev..och höll på att svimma!
Vet knappt hur jag tog mig tillbaka till sängen igen. Men låg där en bra stund..funderade på varför, det blev som det blev..och kom på..att jag hade nog ätit och druckit för lite!
Gick då upp och hämtade lite att stoppa i mig!

Det är en fruktansvärd obehaglig känsla..just detta att man känner, hur nära man är att "säcka ihop"

Sen när jag vaknade på tisd morgon, då mådde jag bra..men jag var så törstig. Så då var det bara att fylla på med vätska!

Tvättade på tisd fm..och sedan skulle Agneta och jag träffats , men hon var sjuk så det blev ingen träff.
Däremot hade Annika hört av sig..så då träffade jag henne ist!

Blev bjuden på lunch på Varvet och fika på Lejas. Så gulligt Tackar för det igen!!

På kvällen var jag hemma hos Lisbeth, alltid lika trevligt att komma dit.

I går var det då lite oväder...
Åkte till Ann-Louise på fm..och väglaget var väl inte det bästa..varken dit eller hem.
Men vad gör det..när man som alltid har så trevligt!
Kvällen var jag hos Lisa.

I dag har jag varit på fika hos Liselott, och ikv kommer Lisa på kaffe och en macka.

Tja det är väl ungf så som mina dagar brukar se ut. Bl a träffa goda vänner och ha kvalitetstid!

Men nu mina vänner är det skidskytte som jag skall titta på...så jag önskar er alla, en fortsatt mysig dag!

Lyssna och njut!! Så vackert!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika