lördag 4 februari 2017

Snöar...Demat och Smarteyes...!!!

God eftermiddag!

Jaha, vår..nähä den får nog vänta ett tag till!! För nu snöar det..!! Vill inte!! Men vad spelar det för roll vad jag vill..vädret kan ingen bestämma över!

Jag är fortfarande tät i näsan..och att använda nässpray ett par dagar fungerar inte för mig. Men jag måste eftersom jag är tät.
Varför det inte fungerar?? Snyter bara blod tyvärr.

I tisdags var jag på fika hos Liselott, och när jag sedan kom hem så tog jag äntligen ...tag i och fixade till i garderoberna!

I går demade jag kvarg/yoghurt på Ica i Stenungsund. En stor fin butik och de flesta i personalen var jättetrevliga!

På hemvägen stannade jag till hos Josefine och Niklas, eftersom min kära svärson fyllde år!!

I dag var det så frukost hos Lisa och sedan åkte vi till Torp. Vi gick runt lite i affärer och fikade.

Sen åkte vi till Smarteyes. När Yohanna och jag var i Trollhättan tog ju hon ut ett par bågar, och jag fick med en lapp om numret på bågen...så dom bågarna blev det..!! Lite större än vad jag haft tidigare, så det skall bli spännande!

Jag behövde ju inte göra ngn synundersökning, för jag gjorde ju en ny..för några veckor sedan!

Nu mina vänner önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig lördag och fortsatt fin helg!!

Lisa och jag pratade om Winnerbäck i dag..och tänk så många bra låtar han har gjort!! Detta är en av mina favoritlåtar!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika