söndag 19 mars 2017

Namnsdag...Löpning..Skönheten och odjuret...och en Aning om vår!!!

God middag på er!!

Börjar med att Gratulera Josefine på namnsdagen!!

Ja hörrni ni..då börjar våren sakta smyga sig på! Även om det i morse var minusgrader, så känner man ändå att luften är annorlunda! Massor av krokusar, snödroppar och vintergäck blommar..fåglarna "tjattrar" också..och det om någonting är väl ett vårtecken!!

I fredags var jag väldigt effektiv på morgonen!!
Var i väg och tvättade bilen, beställde tid för att skifta till sommardäck (skall bli underbart att få på dom ), en sväng på Ikea och en snabbkopp med tillhörande kanelbulle där.

Sedan vidare till Ann-Louise där jag var i några timmar.

I går var det så en lugn morgon! Åt frukost i lugn och ro..och sedan vid 11 blev jag hämtad av Lisa. Så bar det iväg på roadtripp.

Vi åkte till Göksäter, gick och kikade lite och så klart avslutade vi med en fika!
Där mötte jag en "gammal" bekant som var ett tag sedan jag både såg och träffade!

Efter Göksäter blev det Torp för att handla mat..och så avslutade vi med middag och rundtur på IKEA.

I morse när jag gick upp tänkte jag..." Nu måste jag börja springa igen". Tittade på termometern och såg att det var nästan -3c men solen var framme.
Sagt och gjort..på med träningskläder, och så Äntligen gav jag mig ut! Underbart, ljuvligt!!

När jag sedan var klar med dusch osv..gick jag hem till Lisa där jag blev bjuden på "hotellfrukost"!!
Så ljuvligt att sätta sig till dukat bord!!
Som ni redan vet kan jag ju inte ladda ner bilder från tfn och hit..men följ mig gärna på instagram..för där har jag bilder!

I eftermiddag kommer Liselott hit på lite mat och sedan i kväll skall Lisa och jag gå på bion...

 Skönheten och odjuret...!!

Men nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig söndag!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika