lördag 8 april 2017

Älskade Josefine!!!!

15.40 den 8:e april 1987 föddes en liten tös 3530 g och 51 cm lång och det var du Älskade Josefine!

Du hade lite bråttom, dels gick förlossningen fort och du kom tre veckor för tidigt!

Lyckan var total, en ljuvlig liten tös hade fötts, och du har sedan vuxit upp till en underbart vacker dotter!

Du är inte bara vacker utan du har en fantastisk personlighet!

Du är ödmjuk, empatisk, social, tänker alltid på alla andra, ja du Josefine listan kan göras hur lång som helst!
Men det viktigaste är, att just Du är Du!!!

Jag Älskar dig Josefine och jag är så glad att just jag är din mamma...


 Älskade lilla tös....



Jag önskar dig en underbar födelsedag och Njut av dagen!!

Puss och Kram/Mamma

1 kommentar:

  1. Så fint skriver om din dotter :) Det är genuin och äkta kärlek till sitt barn. Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika