fredag 28 april 2017

Nya glasögon..igen...Demat..och Kusten..!!

God morgon!

Regnet vräker ner och det är bara ett par plusgrader!
Men hallå..var är våren??

Jag och många med mig..vill ha sol och värme!!!

Ja som ni ju vet, kan vi inte göra någonting åt vädret utan det är bar att göra det bästa..av dagen och göra det alla dagar!

Då har jag varit hos ny optiker och även tagit ut nya bågar, skall bli så spännande och jag hoppas och håller tummarna att det skall bli bra denna gången!

Sen har jag varit hos Ann-Louise. Liselott har varit här..och Lisa och jag har turats om att fika hos varandra!

Jag har även sprungit och det har gått finemang!

I går demade jag Ginger Joe på Coop Torp. Var så lite kunder, men trots det hade jag en del provsmak!

I dag är det då fredag..och jag kan tänka mig att många av er, jag alltså inte ni som har service yrken..men ni andra..att ni har en lång helg framför er!

Vad hittar då jag på denna dag??

Jo jag skall åka till Karin om en stund..sedan vidare till kusten, med ett lunch stopp på vägen.

Kommer att vara där tills på söndag.

Men nu mina vänner, så önskar jag er alla en fantastisk dag och en underbar helg!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


1 kommentar:

  1. Hej Annika :) Vilken mysig helg du och din dotter hade i Göteborg. Kul med överraskningar. Det gillar jag också, Senast var nu på min födelsedag den 11 april, då kom mina goda vänner från Frillesås utanför Kungsbacka och hälsade på. Lena har sina föräldrar ca 6 mil norr om där jag bor. Det var jättekul. Hoppas att du får en mysig och trevlig helg på kusten. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika