tisdag 23 maj 2017

Jag saknar dig...!!

God morgon denna soliga dag!

Hoppas ni har det bra och kan njuta av fint väder!

Oj oj så längesedan jag var här..vet inte vad som händer, men förmodligen har inte bloggen så stor prio numera!

Vad har då hänt sedan sist??

I går var det 7 år sedan min älskade pappa dog..därav rubriken! För det är precis så det är...Jag saknar dig!!
Går inte en enda dag utan att jag tänker på dig och jag vet..att du är med mig!

Går nu tillbaka igen..som jag brukar...och summerar lite vad som hänt...

Liselott har varit här på fika..och jag har varit där. Jane och jag har fikat.
Ann-Louise och jag har varit på Yerba...och jag har även varit hos henne....

 May-Britt och jag har träffats och även vi var på Yerba...

Jag har tvättat..sprungit..och varit på Torp med Lisa..vi har fikat här och även hos henne.

Sen har jag demat Risenta på City Gross..var där fredag och lördag. Fredagen var hysterisk för då var det matmässa. Lördagen var ingenting att göra.

Sen har jag bakat lite.....


Jag har aldrig tidigare varit med om att få två gulor i ett ägg....!!

I söndags gjorde jag rabarberpaj och så åkte jag hem till Josefine och Niklas...

I går tvättade jag..sprang..tvättade bilen..var heldag hos Ann-Louise och laddade batterierna..stannade på Torp och fikade med Josefine..sen igår kväll var Lisa här.

Då är det dagen i dag..skall strax sätta mig med lite kaffe på balkongen. Sedan hem till Liselott..och i eftermiddag blir det promenad med Josefine.

Men nu mina vänner..önskar jag er alla en fin dag!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej :D Jag tycker det går i perioder med bloggen. I bland händer det inte så mycket eller så har jag helt enkelt inte tid eller ork. Det är det som är charmen med bloggen tycker jag. Man gör det när man kan. Och det kanske rent av blir bättre kvalitet. Ser att du har det bra. Du fyller dina dagar med råge och glans. Önskar dig en fin onsdag. Kram Katarina :D

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika