onsdag 10 maj 2017

Sluss caféet...och Fika mys....!!!

Hej på er!!

Men nu säger jag det igen!! Var är våren?? Eller ja..allting blommar ju..men var är solen och värmen??
Är ju inte klokt så kallt det är!!

Jag sprang i lördags,måndags och så i dag..och vet ni vad?
Jo jag har varit vinterklädd..även med mössa och vantar!! Men nu vill vi ju ha värme!! Eller hur??

I lördags morse, var jag på frukost hos Lisa.
Efter att vi var klara så satte vi oss i min lilla bil..körde till tvätten och sedan till Trollhättan, BlomsterLandet och avslutade på IKEA med bl a middag där!

Målet med Trollhättan var Sluss Caféet..eftersom det var ett ljuvligt väder!



Man kan nästan tro att vi var utomlands..men inte då..vi var ju i Trollhättan!

Söndagen, var först Liselott här på fika, och sedan Lisa...

Jag hade gjort en ananaspaj....

 På kvällen var jag hos Josefine och Niklas på fika! Alltid lika mysigt!

I måndags morse tvättade jag. Sedan var Jane och jag på Yerba....


Måndags kvällen var jag hos Lisa. på vägen dit går jag förbi dessa spireabuskar.

Dom doftar ljuvligt, och jag tänker tillbaka på när döttrarna var små. Vi hade brudspirea planterat från vägen och in mot vårt hus..och vid skolavslutningarna blommade alltid dessa!


 I går morse åkte jag först till lilla faster..hade som vanligt en trevlig pratstund!
Därifrån vidare till Ann-Louise, och som alltid blev det en heldag där. Stannade lite extra..då migränen började komma krypande. Men lyckades tack och lov..med hjälp av tabletter häva det!

Förstår inte, varför jag har börjat få tillbaka det igen!!?? Kan kanske bero på glasögonen..
Kvällen var Lisa här på kaffe.

Efter löpturen i morse, var det så dags för frukost..och tänk att kaffet alltid smakar som bäst efter träningen!


Älskar att dricka ur Brukas muggar!! Har dom i flera färger!

När jag var klar gick jag hem till Liselott, där det såklart blev fika.

Nu är middagen precis avslutad..och sen ikv skall jag hem till Lisa

Men nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt mysig dag!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Du är verkligen drottningen av fika :D Så härligt att du har så många trevliga vänner, när och kära runt omkring dig. Här är det inte heller någon värme. Det har snöat flera gånger sedan i söndags. Kram Kram Katarina :D

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika