torsdag 15 juni 2017

Göteborg...90-åring..och Gofikor....!!!!

God eftermiddag!

Ännu en solig dag..njuter i fulla drag! Som ni ju redan vet, älskar jag ju sol och värme!!

Ja mina vänner dagarna rullar på och tänk nu är det snart  Midsommar! Tänk om vi kunde få behålla detta väder..och gärna ha det så hela sommaren..eller in i oktober som min pappa alltid sade!

Sist jag gjorde ett inlägg handlade det ju om bröllopet. Men se..kom på att Josefine och jag hade ju en mysdag för en vecka sedan i Göteborg!!

 Jag älskar att åka dit..gå och strosa..fika..äta och bara ha det bra!! Skulle verkligen kunna tänka mig att bo där!
Är ju lite avis..ha ha..för Yohanna flyttar ju dit permanent efter sommaren!!

Ja sedan har jag ju som alltid..haft "gofikor" med Ann-Louise på EH här i stan. Jane har varit här på fika..och i tisdags träffades Agneta och jag på Briggen, och som alltid flyger tiden fram. Tackar igen  för fikat!!  Även Josefine och jag fikade på Torp..men då på EH. Tackar givetvis även för den! Lisa och jag har fikat och i går kväll åkte vi till Snäckan...var en ljuvlig kväll!!

I går förmiddag kände jag för att gå själv till Yerba..och som jag sagt tidigare...när man väljer det själv så är det mysigt!!

 I dag har jag varit hos Liselott..och som sagt "gofikorna" avlöser varandra!!

Givetvis har jag även sprungit..jag springer varannan dag..om det inte regnar! Känner mig så nöjd!! I morse blev det 5 km!!

Ja sedan har det ju varit 90-års kalas!! Min faster fyllde det i tisdags, så Josefine och jag var där en stund! Var så mycket folk och hon fick så mycket blommor!! Det klart..vad skall man annars hitta på till någon som fyller 90-år!!

Är ju verkligen en aktningsvärd ålder..men så länge kroppen är relativt pigg...och man är kristallklar i huvudet...så är åldern bara en siffra!!

Men nu mina vänner skall jag sätta mig en stund i solen..gäller att njuta..för i morgon är det jobb!

Så jag önskar er alla en fortsatt ljuvlig dag!!

var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika