fredag 9 juni 2017

Tandläkaren...B12..Sprungit...Fikat..och Kusten...!!

God morgon på er!

I dag är en grå och regnig dag! Känns lite som att sommaren kom av sig..vet inte riktigt..vad tror ni? Blir det en riktigt varm och skön sommar i år?
Vi behöver ju det...iaf efter förra sommaren!

Så vad har jag då hittat på sedan sist??

Jag har....

 Sprungit....

Träffat goda vänner och....

Varit hos tandläkaren, och allting var bra!! Så egentligen behöver jag inte komma tillbaka på 1 1/2 år..och tandl först om 2 år! Men jag vill gå iaf till tandhygienisten en gång om året!

Sen har jag fått min B12-spruta..och som oftast efter den...stannar jag till och fikar på 7 eleven...

Jag har även varit på en roadtripp med Ann-Louise..så mysigt..
Vi var bl a i Ljungskile så jag visade henne var vi bodde förut...tänk att detta hus bodde vi i från -82 till -05..och det är så förändrat!

Lite av det vi planterade i trädgården är kvar..bl a en magnolia..den hade vuxit..flera meter. Annars är en del borta..ja ja..som ni vet var tid har sitt....!

För en vecka sedan åkte jag så till kusten och lilla mamma...

När jag är där hittar vi ju på massor av saker..mamma har ju inte längre någon bil..så då passar vi på när jag är där!

Vi har varit i Kungshamn och fikat på Hamnbageriet...
 
 Vi har ätit sill och potatis....

Promenerat i Hunnebostrand...

 Mamma bor ju högt så det är en fantastisk utsikt..över samhället-Sotenkanalen-Ramsvik...

Vi har varit på tur till Grebbestad och Sjögrens i backen, stannade även på Tanums shoppingcentrum, men det är så sorgligt..för där är så många tomma lokaler!

 På hemvägen stannade vi i Bovallstrand och åt en glass.

Sen har vi firat Nationaldagen,..varit på Smögen och fikat på Skäret...varit och promenaerat på Haby
och tänk..där lärde min pappa mig att simma!! Är ett naturreservat och är så vacker med alla sina blommor!

Ja sedan var det vips onsdag och då åkte jag hem. Men se stannade hos A-L på hemvägen..och som vanligt blev det flera timmar där!!

Då var det gårdagen... tvättade ..fikade hos Jane och sedan hämtade jag Josefine så vi hade en heldag i Göteborg!!

Så mysigt..vi fikade på Fröken Olssons..gick och tittade i affärer och bara hade det bra!! Ljuvliga dag!!

Då är det dagen i dag...skall strax göra mig i ordning och sedan hem till Liselott på fika. Efter det träffa Lisa..och ikv blir det nog ett glas rött!!


Så mina vänner..nu önskar jag er alla, en fortsatt ljuvlig dag och helg!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika