torsdag 6 juli 2017

Familj och Goda vänner....!!

God eftermiddag på er!

I morse när jag gick upp var det så dimmigt! Termometern visade på +13 c, och jag såg där mellan dimmolnen att solen försökte leta sig igenom!

Drog på mig löparkläderna och gav mig ut. Gick trögt i dag..och det kändes som om syret i luften var slut.
Inte för att jag önskar regn..men tror ändå att det skulle behöva komma ett uppfriskande regn!

Väldigt ofta brukar jag tänka på..att jag är så lyckligt lottad...som har en underbar familj..och goda vänner!

Det gäller ju att.. oavsett om det är familj eller vänner..så skall man vara rädd om dom man har nära sig.
För tänk..vad vore man utan dom??!

Kan ta exempel på gårdagen och i dag....

I går förmiddag träffade jag M-B på Snäckan och så hade vi en mysfika där. Efter det var det hem..åt middag och satt lite i solen på balkongen.

Blev sedan hämtad av Josefine och Niklas och så åkte vi också till Snäckan. Hade förmånen att bli bjuden..så niger igen och säger Tack Niklas!!
Var en ljuvlig eftermiddag..strålande sol och varmt...och är alltid lika mysigt att ses....

 

Sen på kvällen var Josefine och jag ute och gick en promenad här i stan. Även om jag bott här i många år..så finns det gator och hus som jag aldrig sett....
Var en härlig promenad...så kvällspromenader är någonting som, vi kommer att fortsätta med!!

Efter löptur och frukost i morse kom Liselott hit på fika...och när hon gått hem gick jag hem till Jane. Hon hade bakat en så god kladdkaka! Jag är egentligen inte förtjust i den kakan men denna var så god!!

Så det är detta jag menar...att omges sig med familj och goda vänner..att det betyder mycket!

Men nu mina vänner skall jag greja lite här hemma och sedan blir det nog några sidor i...


Älskar verkligen hennes sätt att skriva! Jag gillar även Läckberg..men Rosman är faktiskt ett strå vassare!!

Har ni inte läst hennes bok " Mercurium" så kan jag varmt rekommendera den!! Sen det bästa av allt, är att den är verklighetsbaserad!

Önskar er alla en fortsatt ljuvlig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika