måndag 17 juli 2017

Roadtripp...Sundsby säteri....!!

Hej på er...!!

Oj oj som det blåser..men jag är glad ändå..solen skiner ju!! Eller det kanske kunde blåst liiite mindre!!
Fast bättre än i går för då regnade det!!

I går morse hann jag precis ta min löptur innan regnet började!
Sen var det god frukost hos Lisa och efter den åkte vi till Torp. Kan säga att det var måååånga fler än vi som tänkt samma sak!!
 Är väl så, har man semester och det regnar...vad gör man då?? Jo just det..besöker ett köpcentrum.

Sen på kvällen var jag hemma hos Liselott.

I morse tvättade jag...sen var Liselott här på kaffe.
När hon gick hem åkte jag och hämtade Josefine...så styrde vi kosan till Sundsby säteri...


 Vi trotsade blåsten och satt ute....
Hallonpajen var precis lika god som förra gången!!

Nu har jag varit hemma en stund...strukit min tvätt och packat lite...för i morgon skall Josefine och jag ut på roadtripp
Vart vi skall åka?? Ja ni som följer mig på instagram..hänger givetvis med på turen...och ni andra..får vänta tills jag kommer hem igen.!

Fast hinner kanske inte blogga...kommer hem på torsdag..och tidigt på fredag morgon..åker jag till kusten...för då är det begravning till min kusin.

Så nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt härlig kväll...!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika