onsdag 9 augusti 2017

Höst....!!!

God morgon på er!

I dag känns det som höst! Mulet..grått och regnet vräker ner.
Men kan n i tänka er, vilken tur jag hade..som klarade mig utan att bli blöt på min långa löptur!
Den turen har jag inte haft det senaste!

Har avnjutit god frukost..och så kom jag på att det är några dagar sedan jag var här sist!

I fredags morse..var det så återigen dags för sanering av getingar. Så nu hoppas jag att dom är borta!
Sen sålde jag mitt gamla linneskåp! Kan säga att nu var jag färdig med det...var ett äppelskåp som jag har sett sedan jag var liten..och jag har haft det i så många år..

Sprang gjorde jag tidigt på morgonen...och blev givetvis genomblöt!

Efter sanering, skåp och försäljning av änglar gick jag hem till Liselott. På kvällen var Lisa här på pizza och vin.

Lördag förmiddag var lugn..och på em var Lisa och jag på matmarknaden så jag åt langos...mmm
Fikade här efter det och sedan hem till henne och tittade på friidrott.

Söndagen var det brunch på Ikea tillsammans med Yohanna och Amanda. Så mysigt!
Jag köpte ett vitrinskåp som Lisa och jag sedan hjälptes åt med.
Middag blev det hos Lisa...så skönt att slippa laga det ibland!

I måndags sprang jag..och även tvättade. Var en sväng hos Jane och sedan gick jag ut på stan, där jag mötte upp Ann-Louise. Var sååå längesedan vi sågs..så det blev långfika på Yerba...


I går förmiddag var jag hos Liselott...sedan på em var det dags för....

Så nu är kroppen på topp igen....
Gjorde även hörseltest då jag tycker att jag hör sämre..men testet var bra..eller bra och bra..har svårt att höra de höga tonerna! Vad beror det på?? Åldern...ha ha..kanske det!!

Efter det åkte jag till Torp där jag mötte upp Josefine och Niklas. Var en mysig fika..men stackars Josefine...som hon hostar!!

Hem..på med kaffet så kom Lisa på kvällsmat.

I dag blir det lunch med Lisbeth..sedan när jag kommer hem skall jag baka lite..och ikv..kaffe hos Lisa.

Men nu mina vänner önskar jag er alla, en fortsatt mysig dag...och jag hoppas att solen skiner på dig!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika