tisdag 15 augusti 2017

Lilla Mammas födelsedag...!!!


I dag är det ingen vanlig dag...nej för i dag fyller min lilla Mamma 85-år!!


Världens mest omtänksamma, snälla, roliga, intelligenta  lilla mamma har jag!

Min mamma var hemmafru ända tills jag började gymnasiet, så då förstår ni, att hon alltid fanns där! När jag var mindre var hon outtröttlig vad det gällde spel..så det roade vi oss ofta med!
Om jag någon gång var på disco. Så antingen kom hon upp och pratade...eller också stod det alltid smörgåsar i kylskåpet!!

Hon är fantastisk på att laga mat och baka och hennes hem är skinande blankt! Upp på stolar och byter gardiner..trots mina förmaningar! Men se..det är svårt att "lära gamla hundar att sitta"! Ha ha....

Men vet ni vad!! Det viktigaste av allt..är att hon är Min Lilla Mamma!!

Jag Älskar Dig och hoppas att du får en underbar dag!!

Puss och Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika