måndag 14 augusti 2017

Service...Hunnebo...och Bella Gästis...!!

God morgon på er!

Vilket väder!! Solen skiner och det ser ut att bli en varm och fin dag!

Jag antar att ni som haft semester är tillbaka på jobbet..och jag hoppas att ni trivs och känner att det är skönt att komma tillbaka!
Vi andra som är "lediga" fortsätter att göra det bästa av varje dag!

I morse var jag uppe tidigt för att som vanligt..tvätta. Sedan har jag avnjutit frukosten, läst Bohusläningen och tittat på Nyhetsmorgon!

Bästa frukosten jag kan få är detta...

 och givetvis en kopp kaffe!!

Annars i dag..skall gå hem till Liselott om en stund..köper med mig lite frallor och fikabröd!

Annars då?

I fredags morse sprang jag och sedan åkte jag och lämnade bilen för service. Josefine hämtade mig och körde mig till Torp. När hon handlat klart gick jag till...
 och njöt av lite frukost. Tog sedan en promenad tillbaka, för att hämta bilen!

På kvällen var jag hemma hos Lisa på ost,kex och vin. Även lite goda frukter..och bl a dessa ljuvliga små vindruvor som smakar jordgubbar!!
 Är en sort som heter just " Strawberry"

Lördagen var Lisa här på frukost och sedan gick vi en sväng på stan.

På eftermiddagen åkte jag till Josefine och Niklas..och därifrån åkte vi vidare till lilla mamma.
Hon fyller år i morgon, men eftersom dom jobbar så blev det i lördags ist.

Vi åkte direkt till Bella Gästis....
 Sedan hem till mor och fikade.

I går morse sprang jag och sedan var det frukost hos Lisa. Efter det var vi på Torp.

Kvällen var jag hemma hos Liselott på sallad.

Men nu mina vänner skall jag sluta..så jag önskar er alla en fortsatt ljuvlig dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika