söndag 29 oktober 2017

Gods och Gårdars prenumeration...och Mysiga dagar...!!

Hej på er!

Antar att ni kom ihåg att vrida tillbaka klockan i går!? Jag kom ihåg det..men kan säga att jag sovit så dåligt!
Skyller på tiden..ha ha..varför kan det inte få vara vintertid jämt??

Men nog om det..för nu skall jag skriva av mig...att jag är lite förb...!
Jag brukar inte skriva så ofta här, om det är någonting som retar mig..men nu är det det!!!

Jag prenumererade i augusti på tidningen Gods och Gårdar. Är en jättefin tidning men jag prenumererade mest för att få en Ostindia pajform som premie!

Det skulle dröja mellan 3-5 veckor innan jag skulle få den, så jag räknade med i början på september.

Så vad har då hänt?? Jo tiden har gått och snart är det november och jag har fortfarande inte fått någon pajform!!

Tror ni att jag har skickat mail?? Jaaa det har jag..flera stycken!!

Ett av svaren jag fått..är att dom har bytt lagerlokal så därför dröjde det! Senaste mailen så skriver dom bara att " Tyvärr har dom den inte i lager"..!!!

Så vet ni vad..jag kommer Aldrig mera att prenumerera på någon tidning, och jag vill att även ni tänker er noga för, innan ni gör det!!

Annars har jag haft mysdagar!!
Jag har fikat med Jane, Liselott och Josefine och jag har varit på Torp och gjort detsamma..så mysigt!

Jag har träffat Agneta på EH på Torp och haft en långfika och det är lika trevligt och mysigt som vanligt!!

Jag har även varit på EH med Ann-Louise och det är likadant där..så mysigt!!

Jag har även...

 Bakat vört tekakor och minisemlor!!

Sen har jag demat torsdag och fredag på Coop Torp. Gått ganska bra!

I går gick jag och fikade själv på Yerba. Kan säga att det låg lite löv på trottoaren på väg dit...
 Man ser inte ens mina boots..hihi

Eftermiddagen i går var Lisa och jag på Torp..och efter det körde jag Josefine och Niklas till en 30-års fest.
Men innan det åkte jag vägen om IKEA..och Hurra dom hade fått in granarna igen!!
 Så fina!!

I morse var Lisa här på frukost och sedan åkte vi till Sundsby....




Så mysigt..och blev dessutom bjuden..jo jag Tackar jag!!

Har även hunnit med att fika hos Liselotte på eftermiddagen.
Ja nu ser ju..att jag fortsätter att förgylla mina dagar!!

Men nu mina vänner önskar jag er alla en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika