torsdag 22 februari 2018

Endometerios...!!

God morgon!

Jag är så Tacksam, glad och lycklig!! Min äldsta dotter har endometerios med allt vad det innebär!
Sist när hon var på kontroll, såg de någonting på ena äggledaren som de inte visste..om det var endometerios eller cancer!

Bara ordet cancer, får mig att tänka lite allt möjligt!

Eftersom läkaren inte visste vad det var, så blev det akutremiss till SU, och där skulle det tas prover och göras skikt samt magnetröntgen!

Det har gått så snabbt med allting, tack och lov så kom går då  äntligen beskedet!!
Det var ingen cancer utan som hon skrev på ett fb inlägg..." jag har väl aldrig varit så glad över att ha denna skitendometerios!!"

Som alla säkert förstår, så funderar man ju tänk OM det varit ett annat resultat!

Men nu kunde det ju inte varit ett bättre svar...så vad som än finns runt oss eller där uppe i himlen..så Tackar jag att "det" var med oss!

Nu kan hon slappna av, och förbereda deras Thailandsresa!

Så Älskade Yohanna, jag är så tacksam och Lycklig för din skull!!

Annars har jag gjort det jag är bäst på..ha ha..och det är att fika!!

I söndags var jag på Öcverby och träffade Susanne. hade som vanligt det så trevligt! Med många goa skratt!

I måndags var jag på Torp och träffade Agneta och kan ni tänka er..vi satt i 4 1/2 tim och fikade. Vi förundras alltid över att vi har så mycket att prata om!
Roligast är ju att jag har träffat henne via bloggandet!!

Tisdag var det så dags för Torp igen..men då var fikastunden med Ann-Louise. Likadant där, alltid så trevligt och mysigt att ses!

Sen har även Josefine och jag varit på Torp, och det är ju en av mina Älskade döttrar..så det är alltid toppen att ses!

Självklart har jag även träffat Lisa.

Men nu mina vänner så skall jag fixa till mig, och om en liten stund hämta lilla mamma på Torp!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika