torsdag 8 februari 2018

IPL...Älskade döttrar....Vår eller Vinter..!!

I dag har det varit mulet och grått. Annars har det varit väldigt konstigt väder...

 Ena dagen blommar en ensam liten snödroppe....
 Nästa morgon såg det ut så här...verkligen växlande!

Go kväll på er förresten!!

I tisdags var det så återigen dags för Josefine att få en IPL behandling. Var med inne även denna gången.
Jag kan förstå att det gör ONT..när dessa ljusstrålar skjuts i ansiktet.

När hon var klar så gick vi som vi brukar, till....

När vi suttit där en liten stund, kom även Yohanna dit. Jag har skrivit det så många gånger förr, och jag skriver det igen!

Jag Älskar mina döttrar de är de finaste och bästa som finns! De är kloka, förståndiga, ödmjuka och empatiska..jag listan kan göras hur lång som helst!

En del av er som hängt med mig länge, kanske även vet att det var så svårt för mig att få barn...så efter operation och mycket mer. Så lyckades jag då få två döttrar, och det är bara 15 månader emellan dem...
Så som ni säkert förstår..så har min Lycka alltid varit total!

Jag skriver ofta ofta att jag Älskar dem..och det är ingenting som jag "bara" skriver..utan det är verkligen så! Jag är så otroligt stolt och glad, att just jag har fått förmånen att bli deras mamma!

Annars har jag fikat..och i Dag träffade jag A-L på EH här i stan..efter fikat åkte vi till Ljungskile..och var bl a på Kärrstegens gård.

Där hade gjort om uteplatsen..till ett uterumme och det var helt fantastiskt!!
Så fint!!



 Denna Buddha..var så vacker och med detta vatten som porlade...
Var verkligen en lisa för själen att sitta där!

Blev en fika även där....

Ja det var lite av vad som hänt...och i morgon är det jobb igen.

Men nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika