måndag 12 februari 2018

Snabbvisit på kusten....och Hamnbageriet...!!!

Hej denna snöiga måndagsförmiddag!
Snöar mer och mer ser jag, men det är så blött så tror inte att det lägger sig!

Jag gjorde en snabbvisit hem till lilla mamma i lördags. Hade tänkt stanna några dagar, men eftersom det varnades för snöoväder från och med i går..så blev det att jag åkte hem efter lunch i går!

När jag kom dit i lördags morse, så åkte vi till Kungshamn och fikade givetvis på Hamnbageriet!!


 Är ni i Kungshamn någon gång, så måste ni besöka detta fik!!
Som ni vet, är jag ju laktosintolerant..men det är aldrig..aldrig några problem att fixa någonting till mig!!
 Denna gången fick jag en laktosfri semla..som gjordes bara till mig! Den var sååå god!! Mmmm

Min mamma är bl a så duktig på att laga mat!! Så på kvällen gjorde hon kantarelltoast! Behöver jag skriva att det var magiska?? förmodligen inte!!

Sen blev det ju som sagt en snabbvisit..så efter att vi ätit i går åkte jag hem.

Precis när jag skulle åka fick jag ett kuvert..några dagar för tidigt...

 Lilla mamma..hon är så pysslig...

Blev så glad..och jag beundrar henne..för allting hon gör! Bakar..lagar mat..städar..byter gardiner..vilket jag inte är så glad att hon gör..klättrar upp och ner på stegen!! Men ja ja..så länge hon orkar och vill, så är det ju bra!!

När jag kom hem..var det "gofika" hos Lisa.

Men nu skall jag ner i tvättstugan och sedan blir det OS..gillar verkligen Os..alltså skidor och konståkning..fniss.

Så ha en fortsatt bra dag!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika